23 januari 2013

Four happy January moments.

  • Het leukste uit dit lijstje wat mij betreft: ik mag afstuderen! ;) Ik heb mijn GO gehad, nu nog wat examens doen en mijn Proeve van Bekwaamheid uitvoeren op stage. Als dat allemaal voldoende is, ben ik geslaagd voor mijn opleiding! Ik ben happy!
  • Samen met mijn vriend heb ik een midweekje Texel geboekt. In de voorjaarsvakantie gaan we! Ik ben al aan het aftellen! ;)
  • Meehelpen met het regelen van het huwelijksfeest van mijn opa en oma. Op 2 maart geven ze een feest omdat ze 60 jaar getrouwd zijn! Zéstig jaar! :) We hebben de uitnodigingskaart al uitgezocht en het buffet is geregeld. Nu nog shoppen met mijn oma (ze wil een jurkje, hihi).
  • Het zonnetje dat zich af en toe weer laat zien. Heerlijk om achter het raam een boek te lezen, terwijl de zon naar binnen schijnt!
01. Leuke accessoires voor buiten. Ik ben helemaal weg van die lantaarntjes! 02. Lekkere koekjes, mmm! Het zijn pink grapefruit sandwich cookies. Deze wil ik een keer maken. ;)

Liefs, 
Daniëlle.

4 opmerkingen:

  1. Heerlijk! En ook ik mag afstuderen! Yay!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah, wat fijn dat je mag afstuderen! En zo'n midweekje Texel en een huwelijksfeest zijn ook hele fijne dingen om naar uit te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen