2 januari 2013

The 2013 List.

Ik voel gewoon dat 2013 mijn jaar gaat worden. Niet alleen omdat ik mijn diploma ga halen en een andere opleiding ga starten, maar ook gewoon in het algemeen. En ik wil het gewoon ook heel graag. Wat kleine dingen veranderen, aan andere dingen meer denken. Ik ga dit jaar niet in voornemens denken (werken toch niet bij mij!), maar in doelen. Want doelen kun je naartoe werken. :)

1. Mezelf meer richten op sporten - en daarmee bedoel ik hardlopen, yoga en pilates. Eind december lukte het al om elke week 3 keer te sporten. Wat betreft hardlopen; ik loop nog niet heel lang. 2,5K maximaal. Maar goed, ik ben net begonnen, dus ik hoop dat ik aan het eind van dit jaar minstens 5K kan lopen!

2. Meer foto's maken en meer bloggen. Dit staat een beetje met elkaar in verband. Ik vind bloggen zo onwijs leuk - en dat geldt ook voor fotograferen. Ik wil dit jaar meer foto's op mijn blog plaatsen en meer blogjes typen!

3. Meer nieuwe recepten uitproberen. En dan vooral gezonde! Want tsja... ik houd echt heel erg van recepten, maar die zijn allemaal niet zo gezond. ;) Dit jaar wil ik gaan voor lekker, maar gezond & met mate.

 
Tot slot nog twee geweldige afbeeldingen gevonden. 01 Een prachtig interieur, hoog en mooie meubels. En die lampen!  02 Hoort eigenlijk niet bij mijn doel, maar oh wat ziet deze taart er lekker uit. Het is een koffie kaneel taart met kokos crème. Do I need to say more? 

Liefs,
Daniëlle.

7 opmerkingen:

  1. Goede voornemens! ik moet er ook maar een paar op een rijtje gaan zetten denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee you don't need to say more haha want die taart ziet er echt geweldig uit! Succes met je goede voornemens, ik heb heel veel lekkere en gezonde recepten op mijn blog staan. Dus als je nog iets zoekt ;-)!

    Liefs Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede voornemens, ik wens je heel veel succes. You can do it!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie doelen! Die 5k ga je denk ik wel makkelijk halen dit jaar hoor. :) Als je regelmatig blijft lopen, ben je er zo. Ik noem ze trouwens ook veel liever doelen, precies om de reden die jij noemt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit wordt jou jaar! Dat kan niet anders. Je hebt een prachtige blog. Het leest zo lekker weg en ik kan me er helemaal in vinden. Ik ga je zeker volgen. Bedankt voor alle inspiratie die je me geeft :)

    BeantwoordenVerwijderen