25 augustus 2013

Lago di Garda photography // Food edition

Er zijn vele redenen waarom ik Italië zo geweldig vindt, maar één daarvan is het eten. In elke streek zijn er weer andere gewoontes en het is erg leuk om alle gewoontes te ontdekken. Zelf zat ik aan het Gardameer en wat ik daar merkte, is dat ze vooral véél pasta eten en véél vlees en vis serveren. Allebei erg lekker en ik heb dan ook alle gerechten die ik daar heb gegeten op de foto gezet. Toen ik mijn vakantiefoto's aan mijn schoonouders liet zien, kreeg ik de vraag of we alleen maar gegeten hebben op vakantie. Ach ja, eten is mijn hobby, denk ik.

Pizza Rucola e Grana // mozzarella, tomaten, rucola, Parmezaanse kaas

Pennette e Salmone // kleine penne rigate, zalm, platte peterselie

Gnocchi Italiana // gnocchi, mozzarella, tomaten, basilicum, Parmezaanse kaas

Spaghetti aglio, olio e peperoncino // spaghetti, knoflook, olijfolie, hete peper, basilicum, Parmezaanse kaas

Pizza Ricotta e Prosciutto // ricotta, tomaten, prosciutto ham, mozzarella

Spaghetti alla Carbonara // spaghetti, room, eieren, prosciutto, basilicum

Zoals je ziet heb ik echt heerlijk gegeten, stiekem mis ik het nu alweer. Wat vinden jullie er het lekkerst uit zien?

5 opmerkingen:

  1. Ohhh dat ziet er inderdaad allemaal heer-lijk uit! Jaloersss ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We vertrekken zondag naar die richting dus ik kan niet wachten :')

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmmm, ziet er heerlijk uit! Ik kan eigenlijk niet kiezen welke ik er het lekkerst uit vind zien!
    Mooie foto's ook :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohhhh kijk dat even allemaal heerlijk zijn!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo lekker allemaal! Wat hebben ze daar toch een lekker eten, ik wil terug haha

    BeantwoordenVerwijderen