27 april 2014

Joie de la Beauté: mijn nieuwe blog!

Misschien hadden jullie het al door, I Heart Dreaming stopt. Maar wees niet getreurd: mijn nieuwe blog is vandaag de lucht in gegaan! Joie de la Beauté is de naam en daar ga ik verder. Ik heb al een hele tijd het idee dat I Heart Dreaming 'mijn plekje' niet meer is. Ik voelde me beperkt in de artikelen die ik hier schreef, ik wil meer! 

Voor jullie verandert er niet veel. Op Joie de la Beauté ga ik lekker verder met bloggen. Ik wil het graag iets professioneler aanpakken, zowel met de artikelen als met het fotograferen. Ik zou het dus leuk vinden als jullie me zouden volgen op Bloglovin

I Heart Dreaming blijft wel bestaan. Zo kunnen jullie de recepten nog blijven gebruiken en de artikelen nog terug lezen! ;)

Ik hoop jullie allemaal weer te zien op Joie de la Beauté! Ik heb er weer zin in!

Liefs, Daniëlle.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten